O co chodzi z koniecznością wpłacania zaliczek i czy muszę je wpłacać?

Jeśli jesteś naszym Klientem i posiadasz już pozytywną historię zakupów, możesz dokonywać rezerwacji bez wpłacania zaliczek, jednak sumaryczna wartość zarezerwowanego towaru nie może przekraczać ustalonego limitu.
Limit jest ustalany automatycznie przez system na podstawie Twojej historii zakupów i będzie widoczny na stronie zawsze gdy będziesz chciał zarezerwować jakiś produkt.


Gdy jesteś nowym Klientem lub przekroczyłeś limit, system poprosi Cię o wpłacenie zaliczki.
Po utworzeniu rezerwacji, pod listą zarezerwowanych produktów pojawi się przycisk 'Deklaruj zaliczkę' należy go kliknąć i postępować za instrukcjami na stronie.

Uwaga: Wpłaty należy dokonać co do grosza zgodnej z wartością zadeklarowanej zaliczki, a w przypadku płatności przelewem należy pamiętać o podaniu numeru identyfikacyjnego zaliczki w tytule przelewu, w przeciwnym wypadku system może nie zaksięgować poprawnie wpłaty, a przynajmniej zaksięgowanie może się opóźnić.

Uwaga: Nie musisz płacić osobno zaliczek za każdą pozycję. Możesz utworzyć wiele rezerwacji i dokonać zbiorczej płatności gdy uznasz, że lista rezerwacji jest już gotowa.

Uwaga: Wpłaty zaliczki (jeśli dotyczy) należy dokonać w ciągu 7 dni, w przypadku braku płatności rezerwacja jest anulowana, a do czasu jej otrzymania pozostaje nieaktywna.

Wpłacone zaliczki zostaną uwzględnione w ostatecznej kwocie pozostałej do zapłaty w chwili realizowania finalnego zamówienia na zarezerwowane produkty.

Powrót