Wpłaciłem(am) pieniądze na konto, a przy moim zamówieniu wciąż jest satus 'nie zapłacono' ?

Jeśli wpłata była robiona online poprzez system który teoretycznie powinien powodować natychmiastowe jej zaksięgowanie (PayU PayPal) prosimy upewnić się czy faktycznie płatność została pomyślnie zrealizowana. Należy zalogować się do swojego konta PayU, PayPal czy konta bankowego, sprawdzić czy wpłata widnieje w historii i jaki jest jej status.
Jeśli wszystko wskazuje, że została poprawnie wykonana, a u nas nie jest widoczna, prosimy o kontakt.

Zwykłe przelewy bankowe i wpłaty w stacjonarnych punktach są księgowane zwykle na drugi dzień.
Przelewy z banków zagranicznych mogą iść około tygodnia a czasem nawet dłużej.
Najczęstszym problemem z opóźniającym się przelewem są błędy w numerze konta, prosimy więc o upewnienie się czy wszystkie dane przelewu zostały poprawnie wypełnione.
Jeśli minęły powyższe terminy a wpłaty u nas nie ma, prosimy o kontakt.


Uwaga: Podczas składania jakiejkolwiek reklamacji dotyczącej zagubionej płatności prosimy o dołączenie potwierdzenia wpłaty (zrzut ekranu, potwierdzenie w PDF, skan papierowego dowodu wpłaty itd.

Powrót